“Pomogao sam kompanijama da shvate nove poslovne mehanizme i da
se prilagode digitalnom svijetu i to puno prije termina digitalna
transformacija”, otkrio je Papathanassiou.
Na konferenciji “Digital Shapers” gostuje i Richard Rodgers, šef
marketinga u Infobipu, inače najvećoj hrvatskoj softverskoj
kompaniji. U svojoj 20 godina dugoj karijeri bio je i poduzetnik
i investitor, vlasnik tvrtke za digitalni marketing, a s obzirom
na to da usluge Infobipa koristi više od četiri milijarde ljudi
diljem svijeta, sigurno ima puno toga za ispričati. Jednako kao i
Matija Žulj, osnivač Agrivija, jedne od osam najboljih
poljoprivrednih aplikacija na svijetu koja je pokrenula digitalnu
transformaciju u sektoru poljoprivrede. U ovom trenutku Agrivi je
dostupan na 17 jezika i koristi ga više od 40 tisuća
poljoprivrednika u više od 150 zemalja svijeta.
Inače, RTL će platformu Digital Shapers provoditi tijekom cijele
godine – pratit će se napredak i priče digital shapera,
promovirati njihovi projekti, pratiti dobre prakse iz drugih
zemalja, a plan je i razvoj indexa digitalne transformacije.
Uz inspirativna predavanja i panele koji će se održavati u dvije
dvorane Kaptol Boutique Cinema te niz praktičnih radionica, na
konferenciji će po prvi put biti izabran i Digital Shaper
Hrvatske. Riječ je o nagradi za pojedinca koji je svojim radom
dao doprinos digitalizaciji i promjeni Hrvatske.