Milenijalce muče drugačije ljubavne brige nego ranije generacije
Milenijalcima nazivamo generacije rođene od 1980. do 2000. godine koje polako preuzimaju glavnu ulogu u svijetu. Vremena se mijenjaju brže, no ikada i ove generacije ljudi muče potpuno drugačiji problemi, pa tako i oni ljubavni.
"Za razliku od prethodnih generacija, milenijalci su odrasli u svijetu prepunom aplikacija za nalaženje partnera. Prošlo je vrijeme kada ste se jednostavno upoznavali i vjenčavali za nekog iz susjedstva. Milenijalci imaju toliko izbora što 'generaciji predodređenoj da ima sve' otežava pronalaženje partnera", poručuje terapeutkinja za parove Tara Griffith.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
- Večeras je novo izvlačenje Lota 7 za Jackpot u iznosu od 1.000.000,00 eura.
-
Jedan od središnjih događaja bila je promocija novog Karakaševog romana "Potop".
Najčešći ljubavni problemi koji danas muče one u 20-im i 30-im godinama, a definirali su ih psihoterapeuti, mogu se svesti na ove tri stvari:
1. Postoji li netko bolji za mene?
Milenijalci su žrtve "paralize donošenja odluka". Odrasli su u vrijeme informacija kada je potraga za pravim partnerom ili partnericom dostupna na bezbroj načina zbog čega dolazi do paradoksa izbora, odnosno ekstremne anksioznosti i straha da će nešto propustiti i pogrešno odlučiti.
"Savjetujem im da promjene fokus i da oni budu pravi partner, ona vrsta partnera kakovog bi i sami željeli. To je način da povrate kontrolu i to im najčešće pomaže da se izbore s ovom vrstom anksioznosti", objašnjava Griffith.
2. Koji je smisao braka?
"Novim generacijama je vrlo prihvatljivo imati djecu, a da nisu u braku. Zbog toga mnogi od njih ne vide smisao braka, dok su drugi pak odrasli u obiteljima koje nisu funkcionirale te zbog toga ni sami ne žele u brak", smatra Griffith.
3. Što ova poruka znači?
Primarni način komunikacije među milenijalcima nije razgovor u četiri oka, nego poruke, zbog čega su često "izgubljeni u prijevodu".
"Ton interpretacije i sama namjera skrivena iza nekoliko riječi u najboljem je slučaju frustrirajuća, a u najgorem - katastrofalna. Mnogi moji klijenti sami sebe izluđuju pokušavajući smisliti savršen odgovor na poruku te na to troše previše vremena i energije.
Neverbalna komunikacija poput tona, izraza lica i govora tijela od ključne je važnosti stoga svima savjetujem da razgovaraju uživo", savjetuje Jess Hopkins, životna trenerica kojoj su klijenti najvećim dijelom baš pripadnici generacije milenijalaca.
Izdvojeno
-
Eskadrilu od 12 rabljenih, 10 jednosjeda i 2 dvosjeda Hrvatska će platiti 999 milijuna eura, odnosno 1,18 milijardi eura s PDV-om.
-
Pita se je li i oni "moraju čekati da se tragedija dogodi, a kako bi se tek onda netko sjetio rješavati taj problem".
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
Od izvještavanja s tržnice dogurao je do urednika i voditelja Zagrebačke panorame (1986.), mozaične emisije Dobar dan (1988.), informativno-političkog magazina Spektar (1990.), informativne emisije Slikom na sliku (1992.), urednika i voditelja TV Dnevnika (1994.)
Reci što misliš!