– Ponosni smo na ljude koji su na ovoj listi i koji mogu preuzeti odgovornost i voditi Grad naredne četiri godine. Pozivamo ljude da iziđu na izbore i daju svoj glas listi broj 2 i 6, za Vijeće i gradonačelnicu. Pozivam i sve građane i simpatizere da nam se pridruže na predizbornom stranačkom skupu koji će održati u petak 19. svibnja u dugoreškoj kino dvorani – istaknuo je Grčić te komentirajući predizbornu kampanju istaknuo kako mu je žao što se kampanja pretvorila u uništavanje, šaranje i trganje plakata.
– Takve vandalske postupke osuđujem, jer u svemu pa i u predizbornoj kampanji mora postojati civilizacijska razina ponašanja – zaključio je Zlatko Grčić.
Na listi su još i Vjekoslav Tutek, vatrogasni tehničar u Javnoj postrojbi grada Zagreba, aktivan u društvenom i kulturnom životu Duge Rese. Marijo Popovački, inženjer građevinarstva i poduzetnik, koji želi pridonijeti svojim znanjem i iskustvom boljitku grada. Zatim Ljiljana Galić, učiteljica razredne nastave, Zdravko Kirinčić, medicinski tehničar u OB Karlovac, Josip Marko Butina bacc. ekonomije koji se bavi hotelijerstvom i poljoprivredom. Tu je i Maja Goldašić, profesorica religijskih znanosti, Mladen Mataković obrtnik i predsjednik Streljačkog kluba. Marija Čunović, vlasnica privatne ljekarničke prakse, Dugorešanka dušom i srcem. Marijana Laskač, ekonomistica, Marijan Despot djelatnik dugoreške bolnice, Sandra Furač inženjerka sigurnosti, Tatjana Tomičić stručni specijalist sigurnosti i zaštite te Marko Bošnjak viši medicinski tehničar u dugoreškoj bolnici.
– Naša lista je spoj mladosti, zrelosti, znanja i odgovornosti, imamo ljude koji znaju svoj posao, poduzetnike koji
dobro posluju, ljude koji obrazuju djecu, aktivne ljude u brojnim društvenim segmentima. To su sve osobe koje rade i doprinose ovom gradu i cjelokupnoj zajednici – istaknula je Dijana Zadrović i pozvala birače da iziđu na izbore i podrže HDZ-ovu listu.
Na dugoreškom području HDZ je politička stranka koja je kampanju otpočela u vrijeme dok su druge stranke još razmišljale tko će im biti kandidati. Odlučili su se za kampanju direktnog kontakta s građanima te su u međuvremenu posjetili pedesetak poduzetnika, OPG-ova, sportskih udruga.
KAportal.hr