Turistička analitika: Duga Resa je u nečemu ravna Dubrovniku, a bolja čak i od Londona

.

Navodi kako Hrvati slijede i druge trendove, ovog ljeta hotele su
putem mobitela pretraživali 42 posto češće nego lani, a letove 51
posto češće nego godinu ranije. Konverzija naših web stranica i
zato je u porastu za 88 posto, a video je turistička zlatna koka
– svaki mjesec čak 106 milijuna korisnika YouTube posjećuje
isključivo zbog turizma.

Jutarnji je dublje istražio lokalizirane podatke i došao do nama
zanimljivih podataka. – Plitvički Ljeskovac, malo mjesto od 9
kuća i 15 stanovnika je najpretraživanija domaća destinacija ovog
ljeta, naravno, zbog Plitvičkih jezera. Hrvatima je ova
destinacija zanimljivija od Venecije, a Belavići kraj Duge Rese
“guglaniji” su od Londona – zaključio je Jutarnji.

– Biznisi koji imaju moderne web stranice, koji ulažu u
optimizaciju i online marketing jednostavno iskaču kao
top-destinacije. Primjerice, Duga Resa, koja je također iskočila
kao jaka lokacija u pojedinim segmentima jednaka je Dubrovniku,
iako ima samo 8.000 noćenja u špici sezone, a Dubrovnik čak
700.000 – navodi list, pa nakon razgovora s lokalnim turističkim
djelatnikom zaključuju zašto je tome tako: Duga Resa je
kontinentalna hit-destinacija – Mrežnica, hvaljeni i nagrađivani
autokamp Slapić, aranžmani koji uključuju jahanje, biciklizam,
robinzonski turizam i dobra gastro-ponuda.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest