upravo objavljeno

Objavljen natječaj za zakup javnih površina na “Adventu na Mrežnici 2025” – u igri su tri lokacije a cijena je gotovo simbolična

Ponude se zaprimaju do 14. studenoga 2025. godine u 8 sati, bez obzira na način dostave

Čistoća Duga Resa objavila je javni natječaj za zakup javnih površina tijekom ovogodišnje manifestacije “Advent na Mrežnici 2025”, koja će se održati od 29. studenoga 2025. do 11. siječnja 2026. godine u Amfiteatru u Parku dr. Franje Tuđmana u Dugoj Resi.

Organizator manifestacije je Turistička zajednica područja četiri rijeke, dok Čistoća Duga Resa ima ulogu suorganizatora. Ove godine u zakup se daju tri lokacije javne površine namijenjene pružanju ugostiteljskih usluga – prodaji hrane i pića.

Zakup 20 eura dnevno


Cijena zakupa iznosi 20 eura dnevno (uvećano za PDV), a zakupnici su dužni osigurati ugostiteljsku ponudu u danima kada radi klizalište. U dane kada klizalište ne radi, zakupnici ne moraju raditi niti plaćati zakupninu. Radno vrijeme će biti određeno prema programu manifestacije, a svi zakupnici dužni su prigodno ukrasiti svoje objekte u blagdanskom duhu.

Pisana ponuda mora sadržavati osnovne podatke o ponuditelju (naziv tvrtke, obrta ili fizičke osobe s OIB-om i adresom), kontakt podatke, broj lokacije, ponuđeni iznos zakupa, dokaz o uplati jamčevine u iznosu od 80 eura na račun HR6024000081110369617, rješenje o upisu u odgovarajući registar, opis ugostiteljske ponude te iskazanu potrebu za priključkom električne energije, javljaju iz Čistoće.

Obavezan predujam


Ponude se zaprimaju do 14. studenoga 2025. godine u 8 sati, bez obzira na način dostave, na adresu:
Čistoća Duga Resa d.o.o., Kolodvorska 1, 47250 Duga Resa, s naznakom: „Ne otvaraj – Javni natječaj: ZAKUP JAVNIH POVRŠINA NA MANIFESTACIJI ADVENT NA MREŽNICI 2025“.

Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati. Rezultati natječaja bit će objavljeni najkasnije 24. studenoga 2025. na web stranicama Čistoće Duga Resa d.o.o. i Turističke zajednice područja četiri rijeke.

Odabrani ponuditelji dužni su prije potpisa ugovora uplatiti predujam zakupnine od 800 eura (uvećano za PDV), a stvarni iznos zakupnine obračunat će se po završetku manifestacije prema broju dana rada klizališta.

Čistoća Duga Resa zadržava pravo ne odabrati nijednu ponudu bez posebnog obrazloženja. Sve dodatne informacije dostupne su putem e-mail adrese: info@cistoca-dugaresa.hr.

Iz naše mreže
Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest