– Vodstvo Grada će, zajedno s direktorima tvrtki i ustanova u vlasništvu Grada i dalje njegovati timski rad i uvijek tražiti optimalno rješenje u interesu grada.Vjerujem da će građani znati prepoznati tko u ovoj situaciji “prodaje maglu”, a tko se istinski zalaže za boljitak Ogulina, poručio je, između ostalog, gradonačelnik Jure Turković, reagirajući na priopćenje SDP-a objavljeno 25. srpnja o poslovanju gradskih tvrtki.
U reagiranju navodi:
“VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o.
Nije točna tvrdnja da građani Ogulina plaćaju najskuplju vodu. Možemo potvrditi da je cijena vodne usluge proizvodnje i distribucije pitke vode u prosjeku Republike Hrvatske. Istu temeljem troškova proizvodnje i nalaza interne revizije potvrđuje Vijeće za vodne usluge.
Radovi na kanalizacijskom sustavu izvedeni su temeljem projektne dokumentacije i potvrde glavnog projekta, te je za sve izgrađene kolektore dobivena uporabna dozvola. U kanalizacijski sustav nije utrošeno 200 milijuna kuna, već do 30. 06. 2016. godine utrošeno je ukupno 137.806.530,00 kuna, od čega je učešće grada 13.780.653,00 ili 10 %, a 124.025.877,00 ili 90 % bespovratna sredstva u odnosu na ostvareno ulaganje u sustav vodoopskrbe i odvodnje kreditna zaduženost Grada Ogulina i Vodovoda i kanalizacije d.o.o Ogulin je 5,87 %, što potvrđuje da u Vodovodu i kanalizaciji d.o.o Ogulin rade stručni radnici, od kojih su tri radnika “ovlašteni inženjeri građevine”, članovi Hrvatske komore građevinskih inženjera. Stručni radnici proveli su navedene projekte, a i dalje rade na osiguranju sredstava kroz financiranje iz EU fondova i Hrvatskih voda.
Navedeni projekti realizirani su temeljem izrađene tehničke dokumentacije, ishodovane građevinske dozvole te lobiranja vodstva Grada i Uprave tvrtke Vodovod i kanalizacija.
Rashodi za zaposlene analizirani su u razdoblju od 2005. do 2015. godine. U promatranom razdoblju od 10 godina rashodi za zaposlene su se povećali za 886.237,00 kuna i to prvenstveno zbog promjena zakonskih propisa i zbog povećanja obima posla.
STAMBENO KOMUNALNOG GOSPODARSTVO d.o.o.
Nije točna tvrdnja da su se rashodi za zaposlene u promatranom razdoblju od 10 godina povećali za milijun kuna, a da se je istovremeno smanjio obim posla. Iz rezultata poslovanja jasno je vidljivo da je prihod iz vlastitog poslovanja 2005. godine iznosio 5.657.420,00 kuna, dok je 2015. godine iznosio 7.445.827,00 kuna, što je za 1.788.407,00 kuna više ili za 32 %.
Naplata parkiranja uvedena je 2005. godine i provodi se kao način civilizirane i organizirane kontrole parkiranja u svim gradovima Republike Hrvatske, a minimalna cijena ne može nikako predstavljati harač.
Novim Zakonom o energiji i tržištu toplinske energije određen je novi obračun potrošnje toplinske energije, koji nije tvrtka SKG samovoljno promijenila. Zakonom je predviđeno da se fiksni dio plaća cijelu godinu.
Odlagalište “Sodol” je u fazi sanacije i nije istina da svake godina gori. Na odlagalištu se vrše redovita ispitivanja deponijskih plinova koji su u granicama dozvoljenog i nikako ne zagađuju zrak. Vrše se i analize vode, koje također pokazuju da nema zagađenja vode. Svake godine nadležna inspekcija obavlja očevid odlagališta i da su tvrdnje SDP-a istinite inspekcija bi sigurno zatvorila odlagalište.
PODUZETNIČKA ZONA OGULIN d.o.o.
U posljednjih 10 godina u zoni je uloženo 28.634.156,00 kuna (otkup zemljišta), infrastruktura, objekti, projekti itd.) od čega je Grad Ogulin uložio 22.634.156,00 kuna, Karlovačka županija 1.500.000,00 kuna, a država 4.175.000,00 kuna. Ova ulaganja u infrastrukturno opremanje zone su bila nužna da bi zona bila konkurentna i prihvatljiva za potencijalne investitore koji dolaze privučeni geografskim položajem, blizinom autoceste i željezničke pruge, ali u beneficijama i pogodnostima koje im zona i grad nude.
Naravno da je naša vizija i želja daljnje ulaganje u infrastrukturu zone, kao što je industrijski kolosijek, rješenje oborinskih i fekalnih voda, izmještanje dalekovoda, otkup preostalog privatnog zemljišta proširenje zone na dio državnog zemljišta i asfaltiranje prometnica. Te projekte planiramo aplicirati prema EU fondovima, kojih kao što je poznato do sada za poduzetničke zone nije bilo. Naznake su da će takav natječaj ulaganja u poduzetničku infrastrukturu biti objavljen u periodu listopad – prosinac 2016. godine na koji ćemo se naravno prijaviti.
Trenutno u zoni rade 3 poslovna subjekta, koji ukupno zapošljavaju preko 100 radnika, a potpisani su Ugovori sa još 6 investitora, od kojih neki već intenzivno obavljaju građevinske radove na terenu, a neki kreću ovih dana. Po završetku njihovih investicija i puštanja u rad novih tvornica u zoni će posao naći preko 200 radnika. Grad Ogulin će ove godine u zonu uložiti preko 1 milijun kuna.
Ove godine je u planu asfaltiranje dijela prometnica, nasipavanje prometnica, produženje vodovodne mreže, daljnji otkup zemljišta, te izmještanje dalekovoda.
Odbacujem optužbe SDP-a da direktor Poduzetničke zone Ogulin g. Mladen Stipetić nema podršku gradonačelnika i Grada. Direktor Stipetić ima moju bezrezervnu podršku, imamo dnevnu komunikaciju i zajednički donosimo odluke vezano za planove ulaganja u zonu, beneficijama i olakšicama koje smo pripremili za privlačenje investitora. Zajednički smo obavili niz sastanaka s investitorima.
Isto tako odbacujem optužbe SDP-a da su rashodi za zaposlene u zoni povećani za 40 %. Prava je istina da rashodi za zaposlene zadnjih 5 godina nisu porasli niti jednu kunu.
RADIO OGULIN d.o.o.
Od svih tvrtki u vlasništvu Grada Ogulina jedino je Radio Ogulin zadnjih godina ostvario gubitak, a gubitak u poslovanju zadnjih godina ostvaruju gotovo sve lokalne radio postaje. U posljednje dvije godine ukupno 19 lokalnih radio postaja je završilo u stečaju. Posljednji u nizu koji se je ugasio je Radio Gospić, koji je slično kao i Radio Ogulin imao tradiciju dugu 50 godina i sličnu vlasničku strukturu. Grad Ogulin kao većinski vlasnik poduzima sve Zakonom dopuštene mjere da sačuva Radio Ogulin, da ga pravno i financijski uredi te da se poveća kvaliteta programa.
Vjerujem da će Radio Ogulin postupno smanjivati gubitak, te je u tom smislu Skupština Radio Ogulina za direktoricu imenovala Mihaelu Milanović Poljak, diplomiranu novinarku, kvalitetnu i stručnu osobu, a sve s ciljem rješavanja financijski poteškoća i povećanju kvalitete usluga.
ZAKLJUČAK:
Iz navedenog je vidljivo da SDP nastavlja s destrukcijom i sustavnim iznošenjem neistina.
Nevjerojatna je količina negativne energije od strane SDP-a koja je usmjerena prema vodstvu Grada.
Unatoč svemu vodstvo Grada, će zajedno s direktorima tvrtki i ustanova u vlasništvu grada i dalje njegovati timski rad i uvijek tražiti optimalno rješenje u interesu grada.
Od nas se očekuje djelovanje za opću korist, primjeren nastup u javnosti i odgovornost prema onima koji su nas izabrali na te dužnosti.
Vjerujem da će građani znati prepoznati tko u ovoj situaciji “prodaje maglu”, a tko se istinski zalaže za boljitak Ogulina.”, zaključuje gradonačelnik Jure Turković.
KAportal.hr