Križanje ulica Lomošćanska, Škrile i Kut (kod kipa majke Božje kod Lidla) i križanje ulica Bolnička, Lomošćanska i Sv. Roka (kod kapelice Sv. Roka) treba prikladno urediti, jer se broj vozila koje ulaze u križanja znatno povećao. Jedno križanje je na ulazu u grad, a na drugom se nalazi ulaz na parkiralište trgovine i izlazi iz dva velika gradska naselja.
Loši prilazi poslovnim zonama
Prije nekoliko dana ponovno se dogodilo da je kamion tegljač (šleper), koji se kretao od autoceste u poduzetničku zonu Otok, zbog oštrog kuta skretanja i uske ceste zaglavio na križanju. Kabina mu je zapela za prikolicu, ostao je tako zaglavljen, te je blokirao promet državnom cestom D42 i prema poduzetničkoj zoni. To se događa u uvjetima kad je poduzetnička zona prazna, zamislimo što bi se događalo da radi punim kapacitetom!
Stara zona na području bivših DIP-ova također je loše povezana, pristup ima preko i ispod pruge rampom i uskim željezničkim podvožnjakom koji je građen kad su standardi bili drugačiji. Problem podvožnjaka se mogao riješiti u suradnji s nama i Upravom HŽ Infrastrukture, isto kao i industrijski kolosijek u zoni Otok, da je od strane gradske vlasti bilo volje za suradnjom. Gradska vlast je opstruirala sve naše inicijative i svi naši amandmani su odbijeni.
Željeznički kolosijek je investitorima potreban ne samo radi jeftinijeg transporta, nego i za testiranje svojih proizvoda. Tvrtka AltPro d.o.o. koja investira u poduzetničku zonu bavi se inovacijama željezničkih signalno-upravljačkih uređaja, pa im je kolosijek nužan kako bi testirali svoje proizvode. Ako im ga Grad ne napravi morat će ga sami izgraditi ili pokrenuti proizvodnju u nekoj poslovnoj zoni koja ima kolosijek.
Gubitak auto škole
I dalje nije riješeno autobusno stajalište u Sv. Petru, cesta kroz Bošt, poligon za autoškolu, kvar na semaforu, itd. Nepostojanje poligona i semafora za posljedicu će imati gubitak uvjeta za auto školu, pa će građani ubuduće morati odlaziti u druge gradove polagati vozačke ispite.”
KAportal.hr