Komunalni problem

Čitateljica upozorila na to da je voda za piće u Budrovcima Draganićkim zamućena ili čak i narančasta već tjedan dana

Antonija Cipurić

Iz Vodovoda i kanalizacije su je pozvali da problem prijavi na broj telefona 0800 400 047

Čitateljica Antonija Cipurić iz Budrovaca Draganićkih je
upozorila u subotu da je u proteklih tjedan dana voda iz
vodoopskrbnog sustava žute boje, pa čak povremeno i narančasta.

Svaki puta kontaktiram vodovod i obavijestim da je voda žuta i da
nikako nije za konzumaciju ni u kojem obliku. Unatoč svim apelima
problem se i dalje pojavljuje – požalila nam se i problem
dokumentirala fotografijama i video-zapisima.

Iz Vodovoda i kanalizacije su poručili da ih gospođa – nazove.
Dodali su da problem treba prijaviti na 0800 400 047.

– Obojena kao i zamućena voda nisu odraz vanjskog onečišćenja ili
zagađenja, već su pojava koja se događa kod korisnika, a rezultat
je podizanja i strujanja taloga koji je prisutan u cjevovodima
svakog vodoopskrbnog sustava. Pojavu zamućene i obojene vode
uzrokuju različite situacije na sustavu, od kvarova, preko
otvaranja ili zatvaranja ventila na javnoj ili internoj mreži,
nestručnog rukovanja hidrantskim sustavom, naglog otvaranja ili
zatvaranja. Nadalje, obojenu vodu uzrokuju neispravne i dotrajale
interne instalacije – rekli su iz ViK-a.

Nastavili su da je bilo zatvaranja vode na tom području radi
sanacije kvarova i da je to vjerojatni uzrok onečišćenja.

– Također, povećana potrošnja vode, punjenja bazena, neovlašteno
korištenje, to jest krađa vode s hidranata doprinosi pojavi
zamućenja. Važno je da se korisnici jave kada primijete takvu
vodu te se izlazi na teren i vrši ispiranje. Obojena kao i
zamućena voda nisu za konzumaciju, dok se ne izbistri. Kada se
izvrši ispiranje na cjevovodu, korisnici moraju isprati interne
instalacije jer se u protivnom talog ponovo pojavi – poručeno je
iz Vodovoda i kanalizacije.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest