Grad Ozalj jedan od 19 gradova u Hrvatskoj koji su na natječaju Fonda za zaštitu okoliša još u studenome 2019. godine uspjeli osigurati sredstva za svoje smart city projekte.
Grad Ozalj potpisao ugovore za provedbu projekta “Primjena
koncepta – Pametni grad”, kreće digitalizacija poslovanja gradske
uprave. U prvom redu, riječ je implementaciji web GIS sustava
kojim Grad planira nadograditi nove dijelove postojećeg GiS
sustava u svrhu optimiziranja poslovanja, ali i provođenja
zakonskih obveza.
Uz to, Grad Ozalj “smart city” rješenje uvodi i u upravljanje
poslovnom dokumentacijom, i to implementacijom e-Obrasca i
e-Pisarnice. Kako pojašnjavaju iz Grada, cilj im je efikasno,
sigurno i učinkovito provoditi svoje poslovne procese kako bi se
smanjila upotreba papira, te ubrzao ciklus odvijanja procesa i
osigurala jednostavnija interakcija s vanjskim subjektima.
-Veća efikasnosti u poslovanju, što podrazumijeva kraći ciklus u
provođenju procesa, brza objava novih digitalnih poslovnih
procesa baziranih na digitalnoj dokumentaciji, jednostavna
mogućnost pregleda svih digitaliziranih podataka, manja potrebu
za ručnom obradom kroz papir, automatsko pokretanje internih
procesa, brzu pretragu po svim obilježjima i statusima procesa,
očekivani su rezultati implementacije pametnih rješenja, poručuju
iz ozaljske gradske uprave.
Za implementaciju GiS sustava, Grad Ozalj ugovor je sklopio s
ponuditeljem Gdi d.o.o., vrijednosti 320 tisuća kuna i rokom
provedbe tri mjeseca, dok za provedbu aktivnosti e-Obrsca i
e-Pisarnice potpisan je ugovor s ponuditeljem Vizibit d.o.o.,
financijske vrijednost 249 tisuća kuna, s rokom provedbe 2
mjeseca. Cjelokupan projekt bit će sufinanciran od strane Fonda
za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost u iznosu od 60%
ukupne vrijednosti projekta.
Ponovimo, kako je Grad Ozalj jedan od 19 gradova u Hrvatskoj koji
su na natječaju Fonda za zaštitu okoliša u studenome 2019.
uspjeli osigurati sredstva za svoje smart city projekte. Natječaj
je bio vrijedan osam milijuna kuna, a u samo pet dana pristiglo
je 258 prijava jedinica lokalne samouprave, od čega 107 iz
gradova, ukupne vrijednosti 14 milijuna kuna.