Ozaljski gradski vijećnici odradili su vrlo vjerojatno predzadnju sjednicu gradskog vijeća u aktualnom mandatu.
Ako je vjerovati predsjedniku ozaljskog gradskog vijeća Stjepanu
Zoretiću (HDZ), mještani Trga trebali bi konačno dobiti
obnovljenu cestu. Naime, na pitanje SDP-ove vijećnice Ivane Tomak
Marković na današnjem vrlo vjerojatno predzadnjem aktualcu ovog
saziva ozaljskog gradskog vijeća, o izgledima za obnovu sporne
županijske prometnice kroz mjesto Trg, pa makar i u predizbornu
svrhu, predsjednik vijeća Zoretić bio je optimističan oko moguće
realizacije.
– Prema moji informacijama s kojima raspolažem, Županijska uprava
za ceste je još i prošle godine imala u planu obnovu dijela
dionice i ona je u planu i ove godine. Vjerujem da upravo zbog
izbora će doći i do realizacije, i kako stvari stoje, u
planu je obnova 300 metara ceste na najkritičnijem dijelu. Osim
asfaltiranja, planiraju se i radovi na propustima i odvodnji. Svi
jako dobro znamo da je na tom području veliki problem odvodnih
voda, jer je cesta relativno niska i u prethodnim radovima
dodatno je “slomljena”. To je neko obećanje u koje ja vjerujem s
obzirom da su izbori, pojasnio je predsjednik vijeća Zoretić.
No, osim županijskih cesta koje vape za obnovom, na područja
grada Ozalj prema mišljenju vijećnika Andreje Latina (HSU)
problem stvaraju i nerazvrstane ceste ali i šumski putovi.
– Nerazvrstane ceste koje spajaju zaseoke sa županijskim cestama
su u jakom lošem stanju, uske, s rupama i izbočinama. Kao i
šumski putovi, pa pitam tko je odgovoran za njihovu obnovu, Grad
ili mjeseni odbor? Ima šumskih putova uz poljoprivredna zemljišta
na kojima godinama i godinama nije dovezen kamena. Postoji li
interes u Gradu da se ti putevi bolje održavaju?
Predsjednik vijeća Zoretić i tu je uskočio s odgovorom i ponudio
drugačije gledište na problematiku održavanja komunalne
infrastrukture.
– Istina je to što vijećnik Latin govori, no također činjenica je
da koliko se cesta popravlja ispada da se ništa ne popravlja.
Kada se pogleda spisak koliko se kroz godinu dvije cesta
obnovilo, onda se također vidi da se radilo i na tome. Grad ima
stotine kilometara cesta, od asfaltiranih do makadamskih. Mislim
da nije realno tražiti i donositi generalno ocjenu o tome, jer se
pojedinačno rješava u svim dijelovima na području grada, koliko
se može prema financijskim mogućnostima. Smatram da se to stvarno
odrađuje, a normalno da ljudi nisu zadovoljni, jer ostatak koji
se godinama nije održavao ne može se nadoknaditi u jednoj godini,
poručuje predsjednik Zoretić te dodaje:
– I sa šumskim putevima je slična priča. I u Vivodini i u Vrhovcu
postoje šumski putevi koji nisu nikad popravljani, gotovo
više od 30 godina, a sada su obnovljeni. Sve zajedno kad se
promatra ipak se nešto i radi, no ako netko želi biti “zločest”
može reći da se ništa ne popravlja, zaključuje Zoretić.