BEZ HRPE PAPIRA

Grad Ozalj u skupini hrvatskih gradova predvodnika procesa digitalizacije – uvedena nova aplikacija pravdanja namjenskih sredstava

Gradonačelnica Gordana Lipšinić istaknula je kako ovim procesom uvedena potpuna transparentnost korištenja javnih sredstava iz proračuna u sportu, kulturi, poljoprivredi, vatrogastvu.

Udruge iz Ozlja više neće u gradsku upravu nositi hrpe papira,
već će sve biti digitalizirano i odmah vidljivo svima u tom
procesu, najavljeno je to na današnjem predstavljanju projekta
digitalizacije pravdanja namjenskih sredstava isplaćenih iz
proračuna Grada Ozlja.

Time je Grad Ozalj silnu papirologiju zamijenio aplikacijom
nastalom u suradnji sa zagrebačkom tvrtkom Fortis Labor, i
pridružio se tako skupini vodećih hrvatskih gradova u procesu
digitalizacije u poslovanju, među kojima je i Karlovac, Sveta
Nedjelja, Bjelovar, Rovinj, kao i općina
Strahoninec u Međimurskoj županiji.

Gradonačelnica Ozlja Gordana Lipšinić istaknula je kako je ovo
korak unaprijed u smanjivanju papirologije, olakšavanja i
ubrzavanja procesa, a samim time riječ je o procesu koji će
potaknuti još veću učinkovitosti aktivnosti udruga koja je i do
sada bila na zavidnoj razini.

– Ovime uvodimo i potpunu transparentnost korištenja javnih
sredstava iz proračuna u sportu, kulturi, poljoprivredi,
vatrogastvu i ostalome. Aplikacija uz brojne primjene kojih ima,
može pomoći sportskim klubovima u lakšoj i bržoj naplati
članarina, ali i prevenciji širenja koronavirusa u sportu.
Primjerice, ukoliko se u ovom razdoblju pandemije utvrdi da je
netko od igrača zaražen, u nekoliko klikova mogu se odrediti svi
njegovi kontakti, a time pospješiti i ubrzati vrijeme reakcije
stavljanja tih sportaša u samoizolaciju i sprječavanje zatvaranja
klubova na neko vrijeme, naglasila je gradonačelnica Lipšinić.

Direktor tvrtke Fortis Labor, Lorenzo Gašparić, izrazio je
zadovoljstvo što je Grad Ozalj prepoznao rješenje koje su
razvijali u ZICER-u, Zagrebačkom poduzetničkom inkubatoru te da
se kao proaktivan grad digitalizira u svim granama i
mjerama. Ideja SOM grad sustava da se stalno razvija.

– SOM sustav je u potpunosti razvijen i osmišljen u Hrvatskoj i
to je jedinstvena aplikacija koja omogućuje da udruge vode cijeli
operativni dio vlastitog djelovanja doslovno kroz par klikova.
Razvili smo je sredstvima EU fondova. Svaka udruga, ali i Grad
Ozalj u realnom vremenu znat će koliko je namjenskih sredstava
isplaćeno, koliko je opravdano. Naša intencija je da kroz ovaj
sustav već iduće godine budu provedeni i natječaji i da se cijela
gradska birokracija potpuno digitalizira, dodao je direktor
Gašparić.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest