ŽUPANIJA / OZALJ

NOVE "BITKE" S HŽ-OM

Gradonačelnica Ozlja u jutarnjem "radničkom" vlaku otvorila novu temu: Pruga je zapuštena, na pojedinim dionicama vlak vozi svega 20 km na sat

Gradonačelnica Ozlja u jutarnjem

Nakon gotovo tri mjeseca, ozaljsko područje dobilo je novu liniju jutarnjeg putničkog vlaka prema Karlovcu, s polaskom sat vremena ranije.

Kao što je bilo najavljeno, s prvim danom mjeseca ožujka uveden je novi vozni red željezničkog putničkog prometa iz smjera Ozlja prema Karlovcu, u kojem je kao kompromisno rješenje zbog ukidanja „radničkog“ vlaka uvedena nova linija jutarnja vlaka, sat vremena ranije od uobičajne. Kako bi se uvjerila u prometovanje vlaka, gradonačelnica grada Ozlja Gordana Lipšinić uputila se prvim jutarnjim vlakom za Karlovac i ujedno još jednom iskoristila vrijeme i porazgovarala s malobrojnim putnicima o novom voznom redu.

Kao što je i sama prenijela javnosti, činjenica je da nekim putnicima paše više novi vozni red nekima manje, ali uglavnom svi su suglasni da je bolje da ipak postoji ikakva veza za Karlovac te eventualno mogućnost javne prometne povezanosti sa Zagrebom, od nikakve.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Gradonačelnica Lipšinić naglasila je pritom kako je proteklih dva mjeseca intenzivno radila na rješavanja problema ukinutih linija, od razgovora s resornim ministarstvom, s predstavnicima HŽ Putničkog prometa, zaposlenicima u HŽ sustava do razgovora s putnicima. Ujedno, puna dva mjeseca, Grad Ozalj kao alternativu zbog nenajavljenog ukidanja linije „radničkog“ vlaka, organizirao je prijevoz kombijem za potrebite putnike bez naknade.

No, ovim putem, gradonačelnica Lipšinić otkrila je jednu drugu stranu željezničke pruge od Bubnjaraca, preko Ozlja do Karlovca, a to je njezina zapuštenost. Naime, ova željeznička pruga građena je početkom 20. stoljeća, karakteristična i po tome kao zadnja izgrađena željeznička pruga na području bivše zajedničke Austro-Ugarske države. S obzirom na trenutno stanje pruge, kojom na pojedinim dijelovima zbog izuzetnog lošeg donjeg postroja vlakovi voze svega 20 km na sat, vrlo vjerojatno nije ni doživjela veće i značajnije ulaganje od svog postojanja.

Gradonačelnica Lipšinić istaknula je kako je zabrinjava njezino trenutno stanje te kako se nameće ozbiljna briga i potreba za njezinom obnovom, a to je prema riječima gradonačelnica, ujedno "bitka" koja tek slijedi. 

 

Izdvojeno


Reci što misliš!