PROMOCIJA PODRUČJA
TZ Kupa predstavila novi vizualni identitet, autor rješenja Martin Peranović: Logo naglašava tok rijeke, prirodni duh i poziva na avanturu
Osim novog vizualnog identiteta, TZ Kupa predstavila je prvi promotivni video turističkog područja, a dostupan je na službenom Youtube kanalu zajednice, kao i na Facebook, Instagram, TikTok profilu Visit Kupa.
Turistička zajednica područja Kupa, koja obuhvaća grad Ozalj i općine Lasinja, Draganić, Kamanja, Žakanje i Ribnik, predstavila je novi vizualni identitet. Riječ je rješenju autora magistar dizajna Martina Peranović, kojim će ova novoosnovana turistička zajednica na jedinstveni način na cijelom području sudjelovati u turističkoj i promocijskoj ponudi cijelog područja.
Tom prigodom autor vizualnog identiteta Martin Peranović istaknuo je kako je kroz istraživanje o rijeci Kupi i područjima kojima teče, nije se mogao otrgnuti dojmu koliko bogat vizualni karakter nudi tok same rijeke.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
- Večeras je novo izvlačenje Lota 7 za Jackpot u iznosu od 1.000.000,00 eura.
-
Jedan od središnjih događaja bila je promocija novog Karakaševog romana "Potop".
- Grafizmi rijeke koji su upisani na topografskim kartama izazvali su me iskoristiti ih upravo takve sirove, kao komunikacijski jezik kojim sam se poslužio pri oblikovanju identiteta. Eksperimentalnim pristupom izrezivao sam kolaže specifičnih riječnih tokova i tehnikom pojednostavljivanja i vektorizacije oblika dizajnirao sam lettering koji koristim kao osnovni vizual. Identitet odiše prirodnim duhom, kreativnošću, spontanošću, radošću i poziva na avanturu, pojasnio je autor novog loga Peranović, koji je ujedno i nagrađivani član Hrvatskog dizajnerskog društva i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika.
Iz TZ područja Kupa napominju kako je aktualan i prvi promotivni video turističkog područja, izrađen u produkciji Digitalni tisak Karlovac, a dostupan je na službenom Youtube kanalu zajednice, kao i na Facebook, Instagram, TikTok profilu Visit Kupa.
Izdvojeno
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
Od izvještavanja s tržnice dogurao je do urednika i voditelja Zagrebačke panorame (1986.), mozaične emisije Dobar dan (1988.), informativno-političkog magazina Spektar (1990.), informativne emisije Slikom na sliku (1992.), urednika i voditelja TV Dnevnika (1994.)
-
Geomehanički nadzor je na sastanku jasno objasnio kako nije postojao bolji način izvođenja radova i da je odabir tehnologija u ovakvim slučajevima vrlo sužen.
-
- Večeras je novo izvlačenje Lota 7 za Jackpot u iznosu od 1.000.000,00 eura.
Reci što misliš!