NJEMAČKI IZVOĐAČ
Na modernizaciji ceste prema jezerima Šljunčare ugrađena najnovija tehnologija bitumenizirane podloge - koštat će manje od asfaltiranja i bit će primjerenija području
Takva je tehnologija nova u Hrvatskoj, ali se već desetljećima primjenjuje u SAD-u i Zapadnoj Europi
Najnovija tehnologija, odnosno metoda stabilizacije bitumenom, bit će ugrađena na nerazvrstanoj cesti prema jezerima Šljunčare na području grada Ozlja. Naime, kako klasična modernizacija asfaltnim zastorom i nije baš primjerena za ovo područje, Grad se odlučio na ugradnju takozvane bitumenizirane podloge, koja u biti učvršćuje kameni agregat i ponaša se slično kao asfalt ali tako ne izgleda.
Kako pojašnjavaju izvođači radova, tvrtka Suddeutsche Teerindustrie GmbH, Podružnica Virje, riječ je o točnije o ugradnji sipine, koja se obavlja u tri sloja.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Veće mjesecima rastu cijene, za prosječni tank od pedeset litara to je rast troška od dvadeset eura
-
U Hrvatskoj u odnosu na neke druge zemlje taj je problem minoran. Pogledajte Italiju, što se zbivalo u Španjolskoj, situaciju u Francuskoj, Njemačkoj, poručio je Plenković
-
- Prvi je priprema drobljenim kamenom veličine osam do 16 milimetara, a u drugoj i trećoj fazi ugrađuje se sitniji kamen zajedno s bitumenskom emulzijom koja kamen zalijepi za pripremljenu podlogu. Nakon 14 dana slijedi završno čišćenje, četkanje, prometnica od viška kamena. Sve je to brže i jeftinije od asfalta, a garancija je 10 godina, dodaju u nastavku.
Takva
je tehnologija nova u Hrvatskoj, ali se već desetljećima
primjenjuje u SAD-u i Zapadnoj Europi. Stoga je ovih dana na
gradilištu u Ozlju ovakav sistem radova prezentiran i ostalim
čelnicima lokalnih samouprava i predstavnicima komunalnih
poduzeća u Karlovačkoj županiji, za što interesa nije
nedostajalo.
Inače, radovima u Ozlju slijedi treća završna faza odnosno čišćenje, a koja će se prema planu odraditi za okvirno dva tjedna. Iz gradske uprave za KAportal odgovaraju kako je u provedenom postupku jednostavne nabave odabrana ponuda ponuditelja s iznosom od 479.544,00 kn bez PDV-a, odnosno u iznosu od 599.430,00 kn s PDV-om.
- Nabava se odnosila samo na radove stabilizacije podloge bitumenskom emulzijom. Podloga je već ranije uređivana u nekoliko navrata kroz duži vremenski period kao redovno održavanje nerazvrstanih makadamskih cesta, dodala je voditeljica Odsjeka za urbanizam i komunalne poslove Vesna Cvijak.
Izdvojeno
-
Materijalna šteta je veća od 700 eura
-
Provodi se centralizacija države kakva nije viđena niti u bivšem centralno-planskom sustavu, poručio je Domitrović
-
Slijedeće izvlačenje igre Joker je u subotu 23.09.2023
-
Veće mjesecima rastu cijene, za prosječni tank od pedeset litara to je rast troška od dvadeset eura
Reci što misliš!