Grad trenutno raspolaže s 8 praznih poslovnih prostora za koje se kontinuirano raspisuju javni natječaji, a trenutno je prazno i 11 gradskih stanova.
Grad Karlovac upravlja s preko dvije tisuće nekretnina u svom
portfelju, dobar dio njih služi svojoj svrsi, no kao i u slučaju
nekretnina u državnom vlasništvu (više na
poveznici) postoji određeni broj koji do svojih
novih korisnika ne mogu tako lako doći.
Od poslovnih prostora, Grad upravlja s njih 141, od čega se 13
poslovnih prostora koristi za mjesne odbore i gradske četvrti, a
preostali poslovni prostori se daju u zakup ili na korištenje,
sukladno općim aktima Grada.
Kako su na upit KAportala potvrdili iz gradske uprave, Grad
trenutno raspolaže s 8 praznih poslovnih prostora za koje se
kontinuirano raspisuju javni natječaji, a tvrtka Inkasator
d.o.o., temeljem ugovora o poslovnoj suradnji obavlja te poslove
u ime i za račun Grada.
Grad Karlovac ima u vlasništvu i 344 stana, od kojih je trenutno
11 praznih.
– Za 6 stanova je u tijeku uređenje, te će se po završetku
uređenja isti dodijeliti temeljem važećih listi za najam gradskih
stanova. Neuvjetni stanovi, odnosno oni za koje ulaganje nije
isplativo, predložit će se za prodaju, kažu u Gradu.
Analiza korištenja i plan aktivnosti stavljanja u potpunu
funkciju, sukladno Planu upravljanja imovinom za 2022. godinu,
Grad planira naći i za 29 društvenih i vatrogasnih
domova.
Inače, sve ukupno Grad Karlovac upravlja s 2.400 jedinica imovine
strukturiranih u 14 glavnih portfelja, kao što su poslovni
prostori, stanovi, sportski objekti, domovi, zemljišta, kulturni
objekti, javne prometne površine, javne zelene površine, groblja
i mrtvačnice, infrastrukturni sustavi, trgovačka društva i
ustanove, garaže, ostali građevinski objekti i imovina RH na
upravljanju.