Isto tako tražimo da naša škola ima uvjete koje imaju i druge škole a ne da se dodvoravamo nekom kako bi našoj djeci stvorio uvjete koje druga djeca već imaju, kažu u Vijeću roditelja.
Nisu baš mali problemi s eksperimentalnim programom “Cjelodnevne
škole”, posebno jer su školski odbori nekih škola koje su dobili
suglasnost osnivača, Grada Karlovca i Karlovačke županije odbili
ulazak u ovaj program. Nakon što su se protiv
ulaska pobunili roditelji djece učenika OŠ Draganići, sad su
na ovu okolnost reagirali i roditelji učenika OŠ Slava Raškaj
Ozalj.
Dobili smo dopis Vijeća roditelja OŠ Slava Raškaj Ozalj koji je
potpisala predsjednica Ivana Tomak-Marković, a u kojem se navode
okolnosti zbog kojih, smatraju u Vijeću roditelja, ova škola isto
ne bi smjela ući u program “cjelodnevne škole”.
Njihov dopis prenosimo u cijelosti…
Obraćamo se s namjerom da kao roditelji djece koja bi
trebala učestvovati u eksperimentu “cjelodnevne škole” kažemo i
svoje mišljenje.
Zakon o odgoju i obrazovanju kaže da bez suglasnosti roditelja
nije moguće raditi nikakve promjene, eksperimente niti
organizaciju koja se tiče djece u školi. Zato i potpisujemo
suglasnosti za sve i svašta. Neke aktivnosti su obvezni dio
školskog programa pa svejedno moramo dati svoju suglasnost.
Međutim, u vezi potpune promjene u radu škole, satnice,
organizacije i predmeta ne moramo biti ni upoznati već samo
onoliko koliko smo čuli ili pročitali u medijima. Sada odjednom
to sve može samo Školski odbor. Ravnateljica nije smatrala važnim
da se održi Vijeće roditelja i uzme u obzir mišljenje roditelja.
Prije sastanka Školskog odbora skoro svi roditelji su se
izjasnili da su protiv tog eksperimenta kao i učitelji predmetne
i razredne nastave i zaposleni također. Unatoč tome odlukom
Školskog odbora OŠ “Slava Raškaj” Ozalj je prijavljena na
natječaj za eksperimentalni program “Osnovna škola kao
cjelodnevna škola….” Iako nemamo uvjete za to.
Želimo da javnost, resorno ministarstvo i svi ostali to znaju. Ne
želimo da u ime nas netko drugi donosi odluke o školovanju i
budućnosti naše djece. Isto tako tražimo da naša škola ima uvjete
koje imaju i druge škole a ne da se dodvoravamo nekom kako bi
našoj djeci stvorio uvjete koje druga djeca već imaju.
Mišljenja smo da samo dobrom suradnjom i međusobnom komunikacijom
možemo svi napredovati i pripremiti našu djecu za budućnost. Bez
toga nema nikakvog napretka, stoji u dopisu.