SLAB DOJAM KAMPANJE?
Dva tjedna prije izbora, jedino po čemu se vidi da je nekakva kampanja u tijeku su plakati
Osim na plakate, kampanjski novci troše se i na spotove. SDP je jučer objavio novi.
Djeluje li magija billboarda? Dva tjedna prije izbora najviše, da ne kažemo jedino po čemu se vidi da je nekakva kampanja u tijeku su plakati. Najviše ih imaju očekivano koalicije oko HDZ-a i SDP-a, što ne čudi jer su te dvije stranke najavile da će potrošiti najviše novaca, dozvoljenih dva milijuna eura.
Našli smo na jednom mjestu njihove plakate jednog kraj drugog, oba su već sada bila malo oštećena. Osim na plakate, kampanjski novci troše se i na spotove. SDP je jučer objavio novi.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
"Zatvorili smo se u stan i igrali. Postavio sam kostur priče i smjernice kamo se ide, a oni su popunjavali rupe", kaže redatelj Saša Poštić
-
Stari grad Dubovac tijekom večeri bio je i prigodno osvijetljen, ugođaj je upotpunjavala ambijentalna glazba, kao i kostimirane ličnosti iz karlovačke povijesti
-
Krađu je jučer u Policijskoj postaji Karlovac prijavio 66-godišnji vlasnik obrta
U međuvremenu, HDZ objavljuje filmić o izazovima donedavnog predsjednika Sabora. A dok Mostov Nikola Grmoja odgovara na komentare s Reddita, Domovinski pokret ide na domoljubnu klasiku. Sve u svemu, ukupan dojam je dosta slab.
Izdvojeno
-
Restorani su predloženi za titulu temeljem izbora koji su u studenom i prosincu prošle godine provedeni preko portala Gastronaut te mišljenja struke.
-
"Zatvorili smo se u stan i igrali. Postavio sam kostur priče i smjernice kamo se ide, a oni su popunjavali rupe", kaže redatelj Saša Poštić
-
-
Upisi djece u dječje vrtiće u Hrvatskoj odvijaju se tijekom travnja i svibnja. Provjerili smo koji su rokovi, ali i procedure upisa u karlovačke dječje vrtiće
Reci što misliš!