AKTUALNO / VIJESTI

SLAB DOJAM KAMPANJE?

Dva tjedna prije izbora, jedino po čemu se vidi da je nekakva kampanja u tijeku su plakati

Dva tjedna prije izbora, jedino po čemu se vidi da je nekakva kampanja u tijeku su plakati
RTL Direkt

Osim na plakate, kampanjski novci troše se i na spotove. SDP je jučer objavio novi.

Djeluje li magija billboarda? Dva tjedna prije izbora najviše, da ne kažemo jedino po čemu se vidi da je nekakva kampanja u tijeku su plakati. Najviše ih imaju očekivano koalicije oko HDZ-a i SDP-a, što ne čudi jer su te dvije stranke najavile da će potrošiti najviše novaca, dozvoljenih dva milijuna eura.

Našli smo na jednom mjestu njihove plakate jednog kraj drugog, oba su već sada bila malo oštećena. Osim na plakate, kampanjski novci troše se i na spotove. SDP je jučer objavio novi.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

U međuvremenu, HDZ objavljuje filmić o izazovima donedavnog predsjednika Sabora. A dok Mostov Nikola Grmoja odgovara na komentare s Reddita, Domovinski pokret ide na domoljubnu klasiku. Sve u svemu, ukupan dojam je dosta slab.

 

Izdvojeno


Reci što misliš!