VIJESTI / KARLOVAC

ZAŠTITA OKOLIŠA

Na Zeleni telefon karlovačke udruge Pan u prvih šest mjeseci 2024. šezdeset posto prijava manje u odnosu na isto razdoblje lani

Na Zeleni telefon karlovačke udruge Pan u prvih šest mjeseci 2024. šezdeset posto prijava manje u odnosu na isto razdoblje lani

Iz karlovačke organizacije civilnog društva su naveli da im nisu jasni razlozi pada broja prijava jer se broj okolišnih problema nije smanjio

U prvih šest mjeseci ove godine Udruga za zaštitu okoliša i prirode Pan je zaprimila posredstvom servisa Zeleni telefon 14 prijava, a u odnosu na isto razdoblje prošle godine to je 60 posto manje, izvijestili su iz te karlovačke organizacije civilnog društva.

Dodali su da im nisu jasni razlozi pada broja prijava jer se broj okolišnih problema nije smanjio. Izrazili su nadu da građani nisu postali ravnodušni prema stanju okoliša kao i da nisu posumnjali u predanost Pana radu na rješavanju okolišnih problema.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- U prvoj polovini tekuće godine zaprimili smo po tri prijave bespravne gradnje i sumnje u onečišćenje zraka, tri prijave vezane uz vode te dvije prijave otpada odbačenog u okoliš. Građani su nam se javili i vezano uz zelenilo, tlo i životinje – izvijestili su iz Eko Pana.

Naveli su kako ih je razveselila prijava da u Belajskim Poljicama rode grade novo gnijezdo.


Više od 57 posto prijava je zaprimljeno telefonski, a je nešto više od 28 posto elektronskom poštom. Dvije su prijave zaprimljene posredstvom društvenih mreža.

- U više od 57 posto slučajeva identitet prijavitelja nam je poznat, no ta informacija ostaje samo u našoj evidenciji i ne komunicira se dalje prema tijelima javne vlasti niti prema javnosti. S tim u vezi moramo istaknuti da smo se našli u situaciji da tijelo javne vlasti od nas traži podatak o identitetu prijavitelja, pravdajući taj zahtjev potrebom u mogućem sudskom postupku. No kao i uvijek, garantiranu anonimnost smo zaštitili time što se kao prijavitelj potpisuje Eko Pan te se sva dalja komunikacija odvija izravno s nama – dodali su.

Nastavili su da su u četiri prijave davali savjete i informacije, a u više od 71 posto prijava sudjelovali izravno u adresiranju prijavljenih okolišnih problema institucijama. Također su naveli da se prijave uglavnom odnose na Karlovačku županiju.

Riješeno je 57 posto prijava, a lani u isto vrijeme 47.

- Zeleni telefon nastavlja biti servis dostupan građanima za izravno komuniciranje okolišnih problema, za neizravan kontakt sa tijelima javne vlasti, za savjete i informacije, za zajedničke napore usmjerene ka očuvanju i poboljšanju sastavnica okoliša – poručeno je.

Izdvojeno


Reci što misliš!