SPORT

7 DANA NA 4 RIJEKE

Od najboljih dana karlovačke muške odbojke taj sport nije imao potporu s tribina kao što je danas imaju odbojkašice

Od najboljih dana karlovačke muške odbojke taj sport nije imao potporu s tribina kao što je danas imaju odbojkašice

Karlovačke odbojkašice su se nakon očekivanog poraza u derbiju protiv prvoplasirane Mladosti brzo vratile pobjedama u Puli gdje su pobijedile i čime su osigurale plasman u europska natjecanja. Naime, u toj utakmici bod im je bio neophodan da bi i teoretski osigurale najmanje četvrto mjesto u Superligi, a time i doigravanje za naslov prvakinja države.

Podsjetimo da su prije početka prvenstva najavljivale da im je jedina ambicija ostati u ligi. U međuvremenu došle su do situacije da ih čekaju još četiri važna kola u kojima bi trebale potvrditi drugo mjesto, što bi bio plasman za povijest karlovačke ženske odbojke. U tih četiri kola dva su velika meča - sa zagrebačkim Dinamom i ekipom Marina Kaštela iz „grada odbojke“.

PISMO ČITATELJA  „Odbojka je konačno nešto pozitivno što se dogodilo u našoj sredini počevši od masovnosti, rezultatske uspješnosti, domaćih djevojčica i djevojaka, gledanosti koja je sve značajnija, sponzorska privlačnosti za gospodarstvenike ...“, napisao nam je jedan naš čitatelj. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Ako se ova predviđanja obistine igranje u Europi nije mala stvar, ali to košta za što im proračun KŠZ-a nije niti približno dovoljan. Iako se zasad radi o teoriji o tome treba početi već sada razmišljati kako se ne bi dogodilo da igračice odustanu od europskog natjecanja jer za to nemaju novca. No, tu je tvrtka Kelteks (vodeći je proizvođač inovativnog tehničkog tekstila izrađenog od staklenih, ugljičnih ili bazaltnih vlakana čije tri tvornice opskrbljuju industrijske kupce u više od 30 zemalja) a čije ime od nedavno nose ka-odbojkašice. Glavni sponzor kluba trebao bi poduprijeti igranje ekipe u euro-kupu, izdvojiti dodatna sredstva, čime bi i nagradio odbojkašku ekipu koja je već u prvoj godini rezultatski polučila više od očekivanoga. Tri televizijska prijenosa u nacionalnom mediju išla su iz dvorane kraj Korane, SN i druge tiskovine na svojim sportskim stranicama objavljuju ime tvrtke, kluba, a da o portalima i društvenim mrežama niti ne govorimo.  Prebrojite koliko puta je spomenuto novo ime kluba samo na ovom portalu. Konačno, marketinški interes tvrtke je da se njeno ime spominje u 30 zemalja Europe gdje posluju. 

PUBLIKA   Sport je oduvijek mamio pažnju velikog broja publike. Ona se kroz njega osjećala povezano sa širom zajednicom ili klubom. Gledajući sportaše osjećamo se ispunjeno i uzvišeno. Ipak, sport kakvoga poznajemo danas, mijenjao se i tražio svoj oblik kroz povijest.

Navijati za jedan ili drugi klub ne znači pratiti samo njihove uspjehe. Navijanje je postalo fenomen koji nadilazi terene i sportove. Klubovi oko sebe okupljaju ljude razne dobi, s određenim uvjerenjima i stavovima, ljude koji se ujedinjuju oko zajedničkog cilja ili ideja koje ti klubovi predstavljaju i obećavaju. Eto, to se u posljednje vrijeme događa na utakmicama odbojkašica Kelteksa.

Dobre igre karlovačkih odbojkašica prepoznala je i publika koja je došla u Školsku sportsku dvorani gledati derbi  Kelteksa i zagrebačke Mladosti, unatoč što je bio izravni prijenos na Sportskoj televiziji. Od najboljih dana karlovačke muške odbojke taj sport u Karlovcu nije imao takovu potporu s tribina kao u ovoj utakmici. Takva se posjeta jednoj odbojkaškoj utakmici u Karlovcu ne pamti zadnjih 20 i više godina. 

MEDIJI I SPORT  Pojavom tradicionalnih medija, radija i televizije, a pogotovo novih društvenih mreža koji pružaju golemu količinu podataka, sportska natjecanja dopiru do velikog broja ljudi, omogućuju popularizaciju sporta. Tijekom godina elektronički su mediji sve više utjecali na sport, pa je tako rasla i njegova popularnost među publikom. To je začarani krug uzajamnog odnosa medija i sporta jer jedan drugome dižu popularnost. 

Strukovni savezi su među prvima prepoznali kako elektronički mediji mogu stvoriti jasniju sliku o sportu pa na svojim internetskim stranicama objavljuju aplikaciju - statistiku, preko kojih čitatelji mogu pratiti tijek utakmica što zasigurno pomaže i novinarima u izvještavanju.

 

Izdvojeno


Reci što misliš!