Autoškole iduće godine jeftinije, stručnjaci podijeljeni: Liberalizacija će dovesti do pada kvalitete usluga
.
Prema dosadašnjim pravilima, minimalna cijena nastavnog sata u autoškoli za B kategoriju iznosila 115 kuna, zbog čega autošklole nisu mogle spustiti cijenu usluge ispod te minimalne, čime se nastojao zaštititi određeni kvalitativni minimum usluge.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Sve je prenošeno na Facebook stranici, a video možete pogledati i ovdje. Iako nije uspjela, u Mona Lisi su hrabroj Talijanki dali utješnu nagradu - 500 eura.
-
Dobra vijest za više od 800 tisuća građana - krenula je isplata povrata poreza. Najviše razloga za veselje imaju mladi jer će dobiti najviše. Kome sve povrat poreza stiže i u kojem iznosu
-
Nagrađeni radovi za užu zonu obuhvata koristit će se kao stručne urbanističko - arhitektonske podloge za izradu Urbanističkog plana uređenja “Nazorova”
Kako pravila Europske unije nalažu formiranje cijena po tržišnom modelu kao i druge uslužnih djelatnosti i tržište autoškola našlo se na udaru liberalizacije. U Zakonu o sigurnosti prometa na cestama koji je usvojen krajem listopada, glavna je novost ukidanje regulirane minimalne cijene čime se otvara prostor za snižavanje cijena, a nestaju i odredbe koje su ograničavale ulazak na tržište novim poduzetnicima.
Ukida se i "mreža autoškola" kroz koju se ograničavao dozvoljeni broj autoškola po svakoj županiji, ovisno o broju kandidata. Time je svim poduzetnicima omogućeno slobodno otvaranje auto škola što će sigurno zaoštriti konkurenciju.
Ukinuto je i pravilo po kojem se nova autoškola može otvoriti u mjestu koje ima status grada, ako u tom gradu ne postoji ni jedna autoškola. Liberalizacija omogućava slobodu ugovaranja rada u autoškoli na puno ili nepuno radno vrijeme, kako bi se rad prilagodio tržišnim potrebama, a također je uvedeno i nekoliko mjera kojima će se smanjiti troškovi poslovanja autoškola.
Podignuta je granica dopuštene starosti vozila B kategorije sa 7 na 10 godina te s 12 na 15 godina za autobuse u autoškolama uz obveznu tehnički ispravnost vozila čime je smanjena učestalost obnove voznog parka.
Rasterećenje će donijet i odredba po kojoj se za nova vozila tek nakon dvije godine mora obaviti tehnički pregled. Prometni stručnjak Željko Marušić ne protivi se liberalizaciji, ali boji se da će uvođenje isključivo tržišnih kriterija dovesti do pada kvalitete usluga te smatra da država najprije mora postaviti standarde, a tek onda prepustiti tržištu da prisili auto škole na poboljšanje omjera kvalitete i cijene, piše tportal.
Izdvojeno
-
Sve je prenošeno na Facebook stranici, a video možete pogledati i ovdje. Iako nije uspjela, u Mona Lisi su hrabroj Talijanki dali utješnu nagradu - 500 eura.
-
Ovaj natječaj nas je sve oslobodio straha od budućnosti i potaknuo, da ne kažem prisilio na konkretne korake projektiranja i realizacije
-
Vozač je isključen iz prometa i smješten u posebne prostorije policije te će protiv njega, nakon dovršenog kriminalističkog istraživanja, biti podnesen optužni prijedlog nadležnom sudu.
-
- Ni u jednom trenu odgajatelji se nisu podcjenjivali, njihov rad se cijeni i poštuje. Za razliku od odgajatelja i članova sindikata nije se radio pritisak na roditelje i javnost već se uporno branimo od neistina i napada bez pokrića, poručuje
Reci što misliš!