ŽUPANIJA / OGULIN

INVESTICIJA HRVATSKIH CESTA

Obilaznica Ogulina - novo prometno rješenje od izuzetne važnosti za grad, Domitrović: To je jedan od rijetkih projekata koji se odvija bez zastoja

Obilaznica Ogulina - novo prometno rješenje od izuzetne važnosti za grad, Domitrović: To je jedan od rijetkih projekata koji se odvija bez zastoja

Od druge polovice 2017. godine, kad smo uspostavili prve kontakte po pitanju Obilaznice Ogulina, dinamika i aktivnosti na provedbi projekta teku bez zastoja, rekao je gradonačelnik Dalibor Domitrović za KAportal

Ogulin ima dvije poduzetničke zone, a zbog kontinuiranih investicija dolazi do povećanja dnevnog teretnog prometa što negativno utječe na mnoge aspekte života. Zato je izgradnja obilaznice Ogulina od iznimnog značaja za grad jer bi se stvorili uvjeti za povoljni prometni tok. Zone bi se prostorno povezale, eliminirala bi se kolizija do koje dolazi na željezničko-cestovnom prijelazu, prometno povezala autocesta A1. 

S lokalne perspektive cijelu situaciju i važnost novog prometnog rješenja pojasnio je gradonačelnik Dalibor Domitrović u razgovoru za KAportal. Naglasio je kako na području Ogulina u pripremi ili se provode privatne investicije tvrtki Bjelin, Vällinge i Semmelrock koje će za posljedicu imati značajno povećanje teretnog prometa, a trenutno sav teretni promet prolazi centrom grada. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Dodatna otegotna okolnost je to što je most u Lomostu, na bivšoj županijskoj cesti, zbog lošeg stanja zatvoren za teretni promet, pa sav teretni promet prolazi državnom cestom D42, pokraj bolnice, staračkog doma, škole, sportskih igrališta, zbog čega su građani protestirali i na adresu grada dostavili peticiju kojom mole da ih se zaštiti.

- U Ogulinu imamo i staru poduzetničku zonu u Žegaru, praktički u centru grada. I ova zona ima problem s pristupom jer se do nje dolazi uskom cesticom koja praktički prelazi preko ranžirnog kolodvora željezničke pruge, kazao je gradonačelnik.

Daljnji problem je što je glavna gradska prometnica, državna cesta D42, prilikom svake poplave, koje u prosjeku dva puta godišnje zadese Ogulin, poplavljena, pa je promet njome u prekidu. Državnu cestu D42 na istočnom ulazu u grad poplavljuje rijeka Zagorska Mrežnica, a ispod Frankopanskog kaštela, na zapadnom ulazu u grad, rijeka Dobra.

- Sve spomenute probleme riješit će Obilaznica Ogulina, koja će uz to povećati sigurnost građana, unaprijediti kvalitetu života u gradu, smanjiti vrijeme provedeno u prometnim gužvama i donijeti druge prednosti, tako da smo izuzetno zadovoljni što se ovaj projekt razvija bez značajnijih zastoja i teškoća, poručio je gradonačelnik te dodao kako su izuzetno zadovoljni suradnjom s Hrvatskim cestama. 

- Od druge polovice 2017. godine, kad smo uspostavili prve kontakte po pitanju Obilaznice Ogulina, dinamika i aktivnosti na provedbi projekta teku bez zastoja. Može se reći da se radi o jednom od rijetkih projekata na kome do sada nije bilo značajnijih zastoja ili teškoća, komentirao je gradonačelnik Dalibor Domitrović. 

Projekti HC na ogulinskom području

KAportal je provjerio u kojoj je fazi projekt obilaznice Ogulina. Iz Hrvatskih cesta nam odgovaraju da je postupak procjene utjecaja zahvata na okoliš završen te je ishođeno Rješenje o prihvatljivosti zahvata za okoliš od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja. Ugovorena je izrada idejnih i glavnih projekata s ishođenjem lokacijske i građevinske dozvole za obilaznicu duljine 4,8 km. 

- Izrada projektne dokumentacije je u tijeku. Novo varijantno rješenje raskrižja i spoja obilaznice na postojeću DC42 izrađeno je u dogovoru s predstavnicima Grada Ogulina te se planira predati zahtjev za ishođenje lokacijske dozvole, dodali su iz HC-a.

Inače, na području grada Ogulina Hrvatske ceste u ovoj godini pripremaju projektnu dokumentaciju za izvanredno održavanje dviju prometnica. Temeljem zaključka Vlade radi se o dionici Drežnica – Tomići, ukupne duljine zahvata 1,0 km, procijenjena vrijednost izrade projekta iznosi 15 tisuća eura bez PDV-a. 

Druga prometnica je dionica Jasenak – Drežnica, ukupne duljine zahvata 2,0 km, procijenjena vrijednost izrade projekta je 25 tisuća eura bez PDV-a.

Izdvojeno


Reci što misliš!