VIJESTI / KARLOVAC

NEPOTREBNI TROŠAK?

Zatrpavanje ulaza s materijalom trgovačkih centara se nastavlja - umjesto u sandučićima sad završavaju na podu, čitatelj se pita kakva je svrha toga?

Zatrpavanje ulaza s materijalom trgovačkih centara se nastavlja - umjesto u sandučićima sad završavaju na podu, čitatelj se pita kakva je svrha toga?

Dodaje da bi bolji efekt bio i da su ga isto tako sami bacili u prvi kontenjer, što bi bila i bolja bila reklama nego da gleda prljavi katalog od Interspara kako se po njemu gazi na podu.


Zatrpavanje ulaza s promidžbenim materijalom trgovačkih centara u Karlovcu se nastavlja, a hrpetine papira u ulazima i ispred njih ne samo da rade nered i zadaju brige i posla predstavnicima stanara i onima zaduženima za čišćenje, već ovakvo razbacivanje ima i ekološki aspekt jer se troši papir i novac na nešto što završi u smeću. Na to je upozorio jedan čitatelj KAportala.

Kako nam kaže stanovnik nebodera u Ulici Marina Držića, svakog mjeseca im stižu katalozi Lesnine, Interspara, Plodina, Konzuma, Kauflanda i ostalih ali ne završe niti u sandučićima niti kod građane, nego na podu pa onda i u kontejneru.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Iako imam dojam da oni nisu krivi, već distributeri, studenti ili tko god već to radi, kaže nam  samo istovare hrpe kataloga na pod u neboderu. Naravno ti isti katalozi zavrsavaju u smeću nakon par dana. Pitam se koja onda svrha toga? Zasto se razbacuju tako resursi? Ovo ne moze biti nikom u interesu, osim tim distributerima koji su kao ispunili normu podijeljenog materijala, kaže nam čitatelj. 

Dodaje da bi bolji efekt bio i da su ga isto tako  sami bacili u prvi kontenjer, što bi bila i bolja bila reklama nego da gleda prljavi katalog od Interspara kako se po njemu gazi na podu.


Iako je većina ulaza uvela posebna mjesta za odgalanje kataloga, oni zaduženi za distribuciju to, čini se, baš i ne poštuju. Umjesto da se poslože u okvir ili pretinac, cijeli svežnjevi letaka se bacaju ispred haustora, pa onaj prvi tko uzme svoj primjerak sve druge "razbuca" po svuda. 

Izdvojeno


Reci što misliš!