dm vrijednom donacijom omogućio ljepši Uskrs za korisnike socijalne samoposluge
Drogerie Markt je socijalnoj samoposluzi Gradskog društva Crvenog križa Karlovac predao donaciju higijenskih i kozmetičkih proizvoda namijenjenih 150 obitelji koje koriste usluge samoposluge. Kako navode iz dm-a, uz pomoć kupaca u siječanjskoj kampanji "...i dobra djela griju srca cijela" za socijalnu samoposlugu u Karlovcu osigurao donaciju u vrijednosti od 20.794,80 kuna.
- Kampanjom je korisnicima socijalne samoposluge u Karlovcu dm želio osigurati prijeko potrebne proizvode. U ime dm-a želim zahvaliti svim kupcima koji su se uključili u kampanju i svojim sudjelovanjem omogućili ovu donaciju. Posebno hvala ide volonterima i svim predstavnicima Gradskog društva Crvenog Križa Karlovac koji svakodnevno brinu o boljitku svojih sugrađana. Ponosni smo što je dm dobio priliku pomoći im da čitavim obiteljima olakšaju izazove s kojima se suočavaju i tako im pokažemo kako njihovi sugrađani misle na njih, izjavila je Dijana Prezelj, područna menadžerica dm-a.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Nagrađeni radovi za užu zonu obuhvata koristit će se kao stručne urbanističko - arhitektonske podloge za izradu Urbanističkog plana uređenja “Nazorova”
-
Tradicionalna Prvosvibanjska biciklijada u Karlovcu ove srijede kreće s Korza, a završava na ŠRC-u Korana uz program, hranu i piće za sve sudionike.
-
Dijele se majice i kuponi za grah, start je u 10 sati i vozi se rutom dugom 17 kilometara
U ime Gradskog društva Crvenog križa Karlovac zahvaljujem dm-u na vrijednoj donaciji koja će nam uvelike olakšati da pomognemo najugroženijim građanima. Socijalnoj samoposluzi su nedostajale higijenske potrepštine te će donacija dm-a obradovati oko 150 obitelji u ovo predblagdansko vrijeme, rekla je Branka Hastor, ravnateljica Gradskog društva Crvenog križa Karlovac.
Donacija ukupne vrijednosti 248.356,60 kuna u higijenskim i kozmetičkim proizvodima namijenjena je korisnicima šest socijalnih samoposluga diljem Hrvatske i to u Solinu, Sisku, Senju, Karlovcu, Našicama, Križevcima i Krapini.
U kampanji "... i dobra djela griju srca cijela" dm je pozvao kupce da doniraju active beauty bodove, odnosno da kupnjom proizvoda s oznakom "Dobre cijene u svako vrijeme" iznad 150 kuna sudjeluju u humanitarnoj kampanji. Za svaku donaciju kupaca te za svaku kupnju proizvoda odvojeno je po 10 kuna za nabavku proizvoda za socijalne samoposluge diljem Hrvatske.
KAportal.hr
Izdvojeno
-
- Ni u jednom trenu odgajatelji se nisu podcjenjivali, njihov rad se cijeni i poštuje. Za razliku od odgajatelja i članova sindikata nije se radio pritisak na roditelje i javnost već se uporno branimo od neistina i napada bez pokrića, poručuje
-
"Jedini smo sindikat u HS produktu, no na 1.700 radnika mora ih biti sindikalno organizirano barem 350 do 500 ne bi li se stvorila relevantna snaga za kolektivne pregovore", kaže.
-
-
"I dalje nema jasnih odgovora na upit oko kanalizacije za Donju Švarču"
Reci što misliš!