AKTUALNO / VIJESTI

DVA TJEDNA U ZNAKU PIVA

"Na pivo u Karlovac" - U 15 kafića i barova u naredna dva tjedna pivski popusti, koncerti, kvizovi, izložbe...

Još od 1. lipnja devet karlovačkih restorana (Lovački rog, "Dobra" u hotelu Korana Srakovčić, Kastel, Konoba Črni Kos, Pod starimi krovovi, M90, Tempo, Palma i Kristal) nudi ukupno 23 zanimljiva jela - s pivom. Bio je to svojevrsni temelj za nastavak i proširenje akcije projektom "Na pivo u Karlovac" koji počinje ovog petka, a uključuje raznovrsne pivske popuste i akcije, ali i koncerte, kvizove i druga događanja, sve do 4. rujna.

- Reakcije na gastro ponudu bile su odlične, zbog pandemije je izostao veći broj stranih gostiju, ali u nekom krugu od 100 kilometara oko Karlovca interes je bio vrlo dobar, a ocjene gostiju izvrsne. "Na pivo u Karlovac" je, pak, projekt koji bi trebao u budućnosti postati i dodatna vrijednost Dana piva. Programi su raznovrsni i zanimljivi, kafići i barovi nude različite pogodnosti ljubiteljima piva, a uz to ćemo imati i tri velike pivske izložbe, jednu u Turističko-informativnom centru, drugu u Paviljonu Katzler, a treću u skladu s ovim vremenima, za sve one koji neće moći doći u Karlovac, online u suradnji KAfotke i Aquatike, ističe Marina Burić, direktorica Turističke zajednice grada Karlovca, koja nadodaje da je TZ za akciju osigurala široku promociju na 12 državnih informativnih i turističkih web portala.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Predsjednik Ceha ugostitelja Nikica Popović zahvalio je Turističkoj zajednici na ideji koja će, kako je kazao, zasigurno pomoći u ovim teškim vremenima za sve ugostitelje. Pozvao je i Karlovčane, ali i goste iz drugih gradova da posjete što više zbivanja i lokacija, naglasivši kako će se sve odvijati u skladu s propisanim mjerama.

Manifestaciju je najavio i gradonačelnik Damir Mandić, kazavši kako će nesumnjivo postati tradicionalna i sastavni dio Dana piva kada se oni opet budu mogli odvijati u punom sjaju.

- I sve ankete i evaluacije koje smo provodili na prošlogodišnjoj manifestaciji pokazale su da smo dobili odlične ocjene za glazbeni program, atmosferu u samom gradu, kada je piva u pitanju uvijek se može i bolje, a najlošije su ocjene bile po pitanju gastronomske ponude pa mislim kako će i ovaj projekt poboljšati dojmove i po tom pitanju. 

U akciji sudjeluju Papas bar, Hollywood Cafe, Kazališna kavana, Porter's Pub, Catalpa, Ziggy, Ray bar, Antonio, Star bar, Leonardo, Pub D, Gold, konoba Kostanjac, Srće i Konig. Svi oni nude brojne popuste i akcije, a posebno zanimljiva je ideja da u nekim od spomenutih barova posebne popuste imaju gosti s predočenom ulaznicom u jednu od karlovačkih turističkih atrakcija (Aquatika, Muzej domovinskog rata na Turnju, Gradski muzej...). 

Zanimljiv je i glazbeni program - svake večeri bit će barem jedna, a ponekad i dvije svirke u Kazališnoj kavani, izuzetno zanimljiv i kvalitetan glazbeni program ima Ziggy u kojem će se održati i veliki pivsko-karlovački kviz, a u pojedinim danima glazbene programe pripremili su i Pub D, Ray Bar, Srće, Gold i Star bar. 

Kompletnu ponudu možete proučiti OVDJE.

Izdvojeno


Reci što misliš!