nema stajanja
Još dvije godine i gužve na autocestama odlaze u povijest! Novi sustav naplate čuva živce
RTL-ova Marina Brcković razgovarala je s Hrvojem Dorčićem, voditeljem projekta novog sustava naplate cestarine u HAC-u
Naplatne kućice odlaze u povijest, za dvije godine stiže novi način naplate cestarina u cijeloj Hrvatskoj. Beskontaktno će se plaćati kod sva tri koncesionara HAC-a, Bina Istre i Autoceste Zagreb-Macelj. Slijedi postavljanje portala i kamera.
RTL-ova reporterka Marina Brcković razgovarala je s Hrvojem Dorčićem, voditeljem projekta novog sustava naplate cestarine u HAC-u.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
O prijetnji na cesti obaviješteni su u nadležnom uredu u gradu Dugoj Resi, te nadležni za izvedbu aglomeracije.
-
Zaustavio ih je policajac, a sve je kamerom mobitela zabilježio čitatelj KAportala.
-
Ovo nije trajna pojava niti je pojava koja se događa u cijelom vodoopskrnom sustavu, već u pojedinim dijelovima grada i okolice, kažu u Vodovodu
Prve naplatne kućice počet će se rušiti krajem 2026. godine, ali neće sve odjednom već postepeno. Probna faza bit će u ljetnim mjesecima prije toga i trajat će četiri mjeseca i tada će na snazi biti oba sustava.
"Cilj je da sustav bude dostupan korisnicima i da bude jednostavan. Ono što će biti drugačije je da će vozači moći plaćati putem ENC uređaja ili automatskim prepoznavanjem tablica", rekao je Dorčić i naglasio da će se ti korisnici prije toga morati registrirati,
Važno je napomenuti je da se vozači neće morati zaustavljati bez obzira na koju se opciju odlučili. Lokacije na kojima će se moći registrirati su web portali, prodajna mjesta HAC-a i koncesionara, mobilna aplikacija, benzinske postaje i stanice na tehnički pregled, Ako ne iskoriste ni jednu od tih opcija, uvijek će to moći učiniti na jednoj od 140 staza za brzu registraciju.
"Što se tiče stranaca jedna od mogućnosti registracije je preko web stranice gdje će, vrlo anonimno moći dati samo podatak o svojoj bankovnoj kartici i tablici vozila. Na vrijeme ćemo obavijestiti kako bi se svi na vrijeme organizirali", kaže Dorčić. Ovakav sustav ima još Portugal, Italija i Francuska.
"Kapacitet prolaska s klasičnom naplatom, s brkljom i blagajnicima, trenutno je 200 vozila u satu, s ENC-om je 600 vozila dok u "multiline free flowu" govorimo o 3000 vozila što se izjednačava s propusnom moći ceste. Za dvije godine na naplatnim postajama više neće biti gužvi", zaključio je Dorčić.
Izdvojeno
-
Procedura izrade prijedloga je trajala dvije godine
-
O povećanju proračuna će se odlučivati u četvrtak na sjednici Gradskog vijela
-
"Prije svega je riječ o puknućima, odnosno o intervencijama vezanima uz prespajanja ili spajanja na mrežu uslijed radova", naveo je
-
Najviše sankcionirani prekršaji vozača u kolovozu su počinjeni zbog nepropisne brzine koja je ujedno i najčešći uzrok prometnih nesreća i to 1091 prekršaj te 429 prekršaja nekorištenja sigurnosnog pojasa, javili su iz PU karlovačke. Evo kako izgledaju brojke
Reci što misliš!