AKTUALNO / VIJESTI

saga bez kraja

Dvanaesti put pao dvije milijarde kuna vrijedan natječaj za prugu od Leskovca do Karlovca

Dvanaesti put pao dvije milijarde kuna vrijedan natječaj za prugu od Leskovca do Karlovca

Europska unija cijeli projekt sufinancira s 85 posto nepovratnih sredstava, koje treba potrošiti do kraja 2023. godine

Ni sedam mjeseci nakon objave natječaja za građevinske i elektroenergetske radove te rekonstrukciju i gradnju drugog kolosijeka na dionici pruge Hrvatski Leskovac - Karlovac, otvorene ponude nisu pristigle na taj natječaj, piše Jutarnji.hr.

Podsjetimo, na karlovačkom željezničkom kolodvoru još 2019. godine u prosincu je potpisan ugovor o gradnji a najave projekta koji još uvijek nije krenuo možete se podsjetiti na ovoj poveznici.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

U petak u 10 sati u HŽ Infrastrukturi trebale su biti otvorene ponude, ali 16 sati prije tog roka pristigla je žalba tvrtke N-ING iz Beograda te je cijeli postupak zaustavljen dok se Državna komisija za kontrolu javne nabave ne očituje o žalbi.

To je već 12. žalba koja je pristigla na taj natječaj, što je dosad apsolutni rekord za jedan državni infrastrukturni projekt. Riječ je o natječaju za rekonstrukciju i izgradnju dionice željezničke pruge, koja bi trebala biti dio buduće nizinske pruge od Rijeke do granice s Mađarskom. Procijenjena vrijednost radova je 2,04 milijarde kuna, a Europska unija cijeli projekt sufinancira s 85 posto nepovratnih sredstava, koje treba potrošiti do kraja 2023. godine.

Prema navodu iz službenog registra, djelatnosti tvrtke N-ING su inženjerijske djelatnosti i tehničko savjetovanje. Dakle, kako nam navode sugovornici, riječ je o tvrtki koja je u ime neke velike tvrtke podnijela žalbu kako bi na neko vrijeme zaustavila natječaj.

Prema neslužbenim informacijama, iza žalbe zapravo stoji jedna kineska kompanija koja obavlja poslove u Srbiji. Tako se po tko zna koji put dogodilo da tvrtke koje nemaju reference za javljanje na takve natječaje, za 5 tisuća kuna, koliko iznosi trošak žalbe, zaustavljaju strateške infrastrukturne projekte u ime velikih građevinskih tvrtki, koje na vrijeme nisu uspjele pripremiti ponudu.

Više informacija pročitajte na Jutarnjem.

Izdvojeno


Reci što misliš!