AKTUALNO / VIJESTI

44 KILOMETRA DUGA

Kad će doći dan da se vlakom do Zagreba ne vozimo više od sat vremena? Provjerili smo u HŽ-u kako napreduju radovi na izgradnji drugog kolosijeka pruge

Kad će doći dan da se vlakom do Zagreba ne vozimo više od sat vremena? Provjerili smo u HŽ-u kako napreduju radovi na izgradnji drugog kolosijeka pruge

Projekt rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac - Karlovac u dužini je 44 kilometra, od kojih 15 prolazi područjem Karlovačke županije

Vožnja vlakovima koji ne kasne, ne čekaju u zaseocima kako bi propustili "teretnjake" i brzo stižu na odredišta želja je brojnih putnika koji još uvijek biraju ovaj način prijevoza a takvih je, barem na relaciji Karlovac  - Zagreb priličan broj.

Vožnja koja traje više od sat vremena na relaciji od svega pedesetak kilometara zna biti i frustrirajuća, a zbog radova u tijeku promet se po prethodnoj najavi na dijelovima trase odvija i autobusima. Svi sadašnji a i budući putnici jedva čekaju da se izgradi dugoočekivani drugi kolosijek pruge, te na put s novim vlakovima do Zagreba i natrag ne potroše više od pola sata. U HŽ Infrastrukturi, koja je investitor ogromnog projekta revitalizacije hrvatskih željeznica potpomognutoj europskim novcem provjerili smo kako napreduju radovi. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Jedanaest etapa

Kako su nam rekli, radovi na projektu „Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac na željezničkoj pruzi M202 Zagreb GK – Rijeka (RH2)“ izvode se na osam od ukupno jedanaest etapa. Radi se na elektrovučnome postrojenju Mrzlo Polje, nadvožnjacima Pavučnjak, Zdenčina, Cvetković i Domagović kao i na podvožnjacima Lazina i Ribnjak te na lokaciji nerazvrstane ceste Orlovac – Ilovac.


Podsjetimo, projekt rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac - Karlovac odnosi se na prugu dužine 44 kilometra, od kojih 15 prolazi područjem Karlovačke županije.

Kolodvor i stajalište

- Radovi su završeni na nadvožnjaku Pavučnjak i svodnoj cesti Orlovac – Ilovac te se njihovo puštanje u promet očekuje do kraja srpnja. Ove godine planira se završetak radova, tehnički pregledi, ishođenje uporabne dozvole i puštanje u funkciju na etapama elektrovučno postrojenje Mrzlo Polje, podvožnjak Lazina i podvožnjak Ribnjak, dok se na ostalim etapama nastavljaju radovi, kažu nam u HŽ-u na naš upit.

Osim pruge, trebat će obnoviti i karlovački željeznički kolodvor, ali i puno, puno mlađe željezničko stajalište u Novom centru. Planirana je i rekonstrukcija postojećeg i dogradnja drugog kolosijeka na dionici Karlovac - Mostanje u duljini 3,1 km, izgradnja nove dvokolosječne elektrificirane pruge na dionici Mostanje - Skradnik duljine 36 km i rekonstrukcija postojeće jednokolosječne pruge na dionici Mostanje - Duga Resa u duljini 7,8 km.

Izdvojeno


Reci što misliš!