Pozdrav iz Karlovca: Gdje izgraditi kolodvor?
Punih deset godina se raspravljalo gdje će biti kolodvor u Karlovcu (jer je tada Banija bila zasebna općina). Čak postoji i nacrtan plan. Po njemu bi željeznička pruga skretala kod Ilovca, išla poljem preko Drežnika po prilici do današnjeg veslačkog kluba i tu mostom prešla na desnu obalu Kupe. Trasa bi dalje tekla paralelno s Marmontovom alejom, pa Riječkom - približno do Korza, gdje bi bila željeznička stanica. Taj je plan napušten, a ugarske Južne željeznice oko 1868. počinju graditi nastavak pruge prema Rijeci ravno od Banije mostom preko Kupe, presjecajući Riječku i Senjsku ulicu, pa preko polja - dalje prema Rijeci.
Na kolor razglednici iz 1906. godine nakladnika M. Fogine vidi se karlovački kolodvor s posadom vlaka - vlakovođom, kondukterom i strojovođom lokomotive konstruirane 1873. godine. Druga crno bijela razglednica iz 1906. godine dočarava svu raskoš restauracije željezničkog kolodvora za putnike prvog razreda. Danas se tek stariji Karlovčani sjećaju restauracije na kolodvoru, dok svi već godinama čekaju da se konačno završi stajalište u Novom centru.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
-
Po prvim informacijama iznenada mu je pozlilo i nažalost unatoč brzoj intervenciji Hitne službe nisu mu uspjeli pomoći.
-
Plakete dodijeljene Ivanu Kolencu – Loptici, Nikici Spudiću, Ženskoj udruzi Katarine Josipdol, KUD "Rečica" i Udruzi vinogradara, vinara i voćara Ozalj, a Nagrada za životno djelo generalu Petru Stipetiću posthumno
Pripremili Nikola Perić i Danko Fajt
Izdvojeno
-
Iznadprosječno toplo uz pritjecanje sve toplijeg zraka ispred poremećaja koji će se zadržati sjevernije i zapadnije od Alpa.
-
Dodaju da je uklanjanje zgrade u Gajevoj, kao i Prešernovoj i Šimunićevoj ulici, nastavak je prošlogodišnjeg ciklusa uklanjanja ruševnih zgrada u Karlovcu
-
Navodi da se radi o izbornom mjestu u zagrebačkom Španskom te da traži uvid u izborne listiće
-
Reci što misliš!