DAROVITI.LAB
STEM edukacija od najranijeg doba! U OŠ Turanj nastavljene radionice "Šašavih robota" namijenjene darovitim učenicima
Uz usvajanje novih znanja i vještina, upravo je poticanje suradnje i timskog rada jedan od glavnih ciljeva projekta
U Osnovnoj školi Turanj održana je treća radionica 'Šašavih robota' čime se završava prvi dio projekta za darovite učenike - "Daroviti.LAB".
Kroz ove radionice daroviti učenici četvrtih razreda i učenici viših razreda uključeni u školsku izvannastavnu aktivnost 'Makerspace školske knjižnice' radili su na edukativnim STEM uradi-sam kompletima svjetski poznate hrvatske tvrtke CircuitMess našeg inovatora i poduzetnika Alberta Gajšaka koja je ujedno i jedan od partnera na projektu. Slaganjem komponenti izradili su jednostavne robote, a putem su učili o osnovama elektronike, robotike i mehanike.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
"Moglo se zaključiti da ima novca više nego što zarađuje po svakodnevnom životu na visokoj nozi, jer Davor na sebi nije štedio"
-
-
On se pravdao da nije imao financija i da se trudi koliko može, ali ga to nije spasilo
U školi kažu da je projekt 'daroviti.LAB' osmišljen kako bi se darovitim učenicima omogućilo razvijanje vještina iskustvenog učenja, timskog rada, kreativnosti i poticanje divergentnog mišljenja nizom aktivnosti koje nisu uključene u redovni školski program, s naglaskom na STEM područje i primjenu znanstvenih i proizvodnih vještina u obrazovanju.
Učiteljica razredne nastave Ljiljana Mikšić, voditeljica projekta i voditeljica skupine darovitih učenika i Filip Ramić, školski knjižničar, voditelj radionica i izvannastavne aktivnosti „Makerspace školske knjižnice“ smatraju da su u tome uspjeli jer su učenici sve radili u parovima, jedni drugima su pomagali i svi su se trudili dati najviše od sebe.
- Uz usvajanje novih znanja i vještina, upravo je poticanje suradnje i timskog rada jedan od glavnih ciljeva projekta, kažu nam u školi te ističu da su učenici jedva čekali doći u školu u subotu i kroz cijeli tjedan ispitivali što će se sljedeće raditi.
Po riječima mentora upravo je ta spremnost učenika da svoje slobodno vrijeme žele provestu u učenju i radu potvrđuje nam da ovakav pristup obrazovanju treba primijenjivati čim više i u svakodnevnom radu u nastavi.
- Nastavne sadržaje učenicima treba približiti kroz igru, praktični i interaktivni rad, te i iskustveno učenje. Ovaj projekt je dokaz da takvim pristupom lakše dolazimo do djece koja imaju interes i volju za učenje, ali manjak vremena i uvjeta često obrazovanje svode na jednostrani prijenos informacija, što i učiteljima i đacima predstavlja sve veći problem, ističu mentori Darovitog LAB-a.
Uspješnim zaključivanjem ovog dijela projektnih aktivnosti 'Daroviti.LAB' ne završava, već kreće dalje - nakon robotike i elektronike na redu su prirodne znanosti. Učenike očekuju zanimljive i poučne radionice koje škola organizira u suradnji s karlovačkim Nikola Tesla Experience centrom, posjet institutu Ruđer Bošković u Zagrebu, te na kraju radionice odn. umjetničke instalacije koje spajaju znanost, elektroniku i - umjetnost. Pored toga rade na više popratnih aktivnosti koje uključuju vlastiti istraživački rad, prikaz rezultata kroz izradu prezentacija, plakata, izvještaja, izradu promotivnih materijala i drugih. U školu naglašavaju da djeca tako dodatno proširuju spektar interesa, a ujedno im se omogućuje da za svoj rad dobiju povratnu informaciju i potvrdu vrijednosti vlastitog rada.
Projekt Daroviti.LAB održava se u partnerstvu sa: CircuitMess d.o.o., Zagreb, Nikola Tesla Experience Center, Karlovac i udrugom Ka-Matrix, Karlovac.
Projekt 'Daroviti.LAB - Razvijanje STEM vještina kod darovitih učenika OŠ Turanj' provodi se uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja u iznosu od 2616,88 eura.
FOTO GALERIJA
Izdvojeno
-
"Duboko sam mu zahvalan što je od mene kao početnika učinio glumca koji je počeo vjerovati u sebe", kazao je prvak Drame Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu
-
On se pravdao da nije imao financija i da se trudi koliko može, ali ga to nije spasilo
-
Odbio se podvrgnuti testiranju
-
Podsjetili su da su 25. ožujka i 12 travnja urudžbirali zahtjeve i tvrde da na njih nikad nije odgovoreno
Reci što misliš!