PROMO

LIJEPO PRIZNANJE

Auto Hrvatska VW servisni centar Karlovac osvojio 2. mjesto u natjecanju za najbolji Volkswagen servisni centar u Hrvatskoj

Auto Hrvatska VW servisni centar Karlovac osvojio 2. mjesto u natjecanju za najbolji Volkswagen servisni centar u Hrvatskoj

Porsche Croatia, uvoznik VOLKSWAGEN automobila za Republiku Hrvatsku, jedanput godišnje organizira natjecanje ovlaštenih servisnih partnera i dodjeljuje titulu VOLKSWAGEN Top Servis.

Natjecanje je provedeno u cijeloj ovlaštenoj Volkswagen mreži u Hrvatskoj . Auto Hrvatska ovlašteni Volkswagen centar u Karlovcu je u svim kategorijama imao odlične rezultate te je u jakoj konkurenciji zaslužio titulu drugoplasiranog Wolkswagen ovlaštenog servisa u Hrvatskoj za 2021. godinu. Razgovarali smo sa Vjekoslavom Stubljarom, direktorom postprodaje da podjeli dojmove nakon osvojene nagrade.

Direktore Stubljar, prije svega čestitamo na osvojenoj nagradi za drugoplasirano mjesto na natjecanju za najbolji Volkswagen servis u ovlaštenoj servisnoj mreži u Hrvatskoj! Što za Vas i Vaš tim znači navedeno priznanje?

Hvala na čestitkama u ime teama Auto Hrvatska Automobili Karlovac. Navedeno priznanje cijeli team doživljava kao svojevrstan pečat i afirmaciju za višegodišnji trud i predani rad. Kako je riječ o natjecanju u kojem sudjeluje čak 38 servisa iz ovlaštene VW mreže u RH, uspjeh je time značajniji.

Koji su kriteriji temeljem kojih se ocjenjuje uspješnost servisnog centra za osvajanje priznanja?

Najvažniji kriterij je zadovoljstvo korisnika, koje se promatra kroz nekoliko kategorija, te provođenje procesa i standarda propisanih od strane proizvođača. Natjecanje traje tijekom cijele godine, uz mjesečno praćenje putem izvještaja koje dostavlja Uvoznik. Vrlo je kompetititvno i zanimljivo pratiti parametre i osvojene bodove, te kretanje na tablici, osobito ako nisi "fenjeraš" :).

Koliko dugo posluje servisni centar za Volkswagen vozila u Karlovcu?

Prodajno-servisni centar na adresi Zagrebačka 15F posluje od 2008.g. Ovlašteni VW i Škoda centar smo od sredine 2014.g. - uskoro će biti punih 8 godina.

Je li Vam ovo prva nagrada koju ste osvojili kao centar?

Ma ne! To je već tradicija :)! 2019.g. smo u istom natjecanju osvojili 1. mjesta za obje marke; VW i Škoda. Istini za volju, tada je bilo nešto manje servisa koji su sudjelovali, ali 2 "zlata" donijeti u Karlovac, je veliko priznanje.

Koliko je zaposlenih u servisnom centru u Karlovcu? Je li centar specijaliziran samo za preventivne servisne usluge ili za složene servisne popravke?

Ima nas 30-tak zaposlenih u odjelu prodaje i servisa. Naš centar obuhvaća sve usluge vezano za redovno, preventivno i izvanredno održavanje. Pokušavamo pružiti uslugu na način da korisnici sve što je vezano za njihovo vozilo, mogu obaviti kod nas - osim točenja goriva, to ionako nije popularno ovih dana :).

Možete li navesti neke od usluga?

Osim uobičajenih mehaničarskih radova i održavanja vozila, pružamo slijedeće usluge: dijagnostika vozila, servis klima uređaja, zamjena, prodaja i skladištenje pneumatika, popravci po štetnim događajima, kontrola vozila pred tehnički pregled, prodaja rezervnih dijelova i dodatne opreme, zamjensko vozilo, lokalni prijevoz naših korisnika do kuće/posla, osiguranje,...

Koje su prednosti ovlaštenog servisa?

Glavni postulati ovlaštenog servisa su kvaliteta, brzina, transparentnost, dostupnost i povjerenje. U ovlaštenom servisu se poštuju standardi, što daje sigurnost u izvedene radove i ugrađeni materijal. Korisnik može biti siguran da su radovi izvedeni sukladno pravilima struke i uputama propisanim od strane proizvođača.

Jesu li cijene u ovlaštenom servisu više nego u neovlaštenom?

Ukoliko gledamo jednodimenzionalno, tako se na prvi pogled čini. Ukoliko gledamo šire i dugoročno, održavanje vozila u ovlaštenom servisu je povoljnije. Uz ranije spomenute smjernice, važno je da i cijena bude pristupačna. Mi se svakako pokušavamo pridržavati tih standarda u svakom trenutku.

Ako ponekad i ne uspijemo, nije namjerno. Jednostavno na naš performans utjecaj mogu imati razni faktori koji nisu pod našom kontrolom; poput otežane isporuke rezervnih dijelova, nedovršena tehnička rješenja, komplikacije u procesu defektaže kvara, ali i ljudski faktor,... U takvim situacijama uvijek pokušavamo pronaći alternativna rješenja, što u konačnici rezultira jačanjem međusobnog povjerenja i zadovoljstva naših korisnika. U konačnici, Karlovac je mali grad i većinu naših korisnika poznajemo i izvan usko poslovne priče, tako da nam je posebno stalo na koji nas način ljudi percipiraju. Uvjeren sam kako je to jedna od naših najvećih prednosti, što je prepoznato od strane korisnika.

Imaju li vozila starija od 4 godine posebne pogodnosti za servisiranje vozila i kupnju auto opreme?

Upravo u prilog odgovoru na prethodno pitanje govori činjenica što udio vozila starijih od 4 godine sačinjava preko 50% od ukupnog broja vozila koja održavamo. A na razini godine naš servis posjeti preko 5.000 vozila. Sva VW i Škoda vozila starija od 4 godine imaju kontinuiranu akcijsku cijenu radnog sata, te motornog ulja i rezervnih dijelova.

I za kraj, imate li poruku za vozače Volkswagena?

Općenito svim našim vjernim korisnicima, privatnim i poslovnim, zahvalio bih na povjerenju koje nam godinama ukazuju. Bez njih ni ovo priznanje ne bi bilo moguće ostvariti. A svima koji će to tek postati, poručio bih da je AHA Team Karlovac uvijek spreman odgovoriti na sve upite i potrebe.

Želim svima puno ugodnih i sigurnih kilometara!

Izdvojeno


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.