ŽUPANIJA / OZALJ

PLAN JE TU

Potrošili novce, postavili svu signalizaciju na prijelazima, pa zatvorili prugu? No, čini se HŽ nije odustao - 20 milijuna eura je tu, obnova kreće na godinu?

Potrošili novce, postavili svu signalizaciju na prijelazima, pa zatvorili prugu? No, čini se HŽ nije odustao - 20 milijuna eura je tu, obnova kreće na godinu?

Projekt rekonstrukcije prve faze od Karlovca do Ozlja počeo bi iduće godine, a nakon što se projektira dio prema Bubnjarcima krenulo bi i nastavak sanacije prema slovenskoj granici

Točno je dva mjeseca od kako vlakovi više ne voze prugom od Karlovca, prema Ozlju do granice sa Slovenijom. Odluku je donijela HŽ Infrastruktura početkom godine zbog izrazito lošeg stanja pruge, te su uvedene zamjenske autobusne linije.  

Pruga Karlovac - Bubnjarci izrađena je 1913. godine za vrijeme Austro-Ugarske, preživjela je Prvi, pa Drugi svjetski rat, a onda i Domovinski rat, napravila je cijeli ekonomski i gospodarski procvat na ovom području. Podsjetila je na to na zadnjoj sjednici Županijske skupštine vijećnica Biserka Vranić (SDP).

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- U demokratskoj Republici Hrvatskoj mi smo prugu lijepo zatvorili. Prije toga napravili smo signalizaciju na svim prijelazima, potrošili novce iako smo znali da pruga ne udovoljava uvjetima. Čekali smo čak dvije godine prijelaz preko pruge u poduzetničkoj zoni Lug u Ozlju i prugu zatvorili, komentirala je Vranić te pitala kakvi su planovi s njom u narednom periodu ali i konkretni rokovi.

- Bojim se da Ozljane čeka čekanje 20 godina kao što smo i za most čekali. Nadam se da to imate u vidu jer ta pruga je bitna ne samo za klasični prijevoz, već i za ekonomiju, turizam i za ostanak mladih na našim područjima, kazala je Vranić.

Obnova u fazama

Bez obzira na potpisanu Europsku grupaciju teritorijalne suradnje, Hrvatske željeznice kreću u rekonstrukciju pruge, najavila je zamjenica županice Vesna Hajsan Dolinar. Za to je osigurano 20 milijuna eura za rekonstrukciju pruge od Karlovca prema Ozlju u prvoj fazi, a u tijeku je studija izvodljivosti za dio pruge prema Bubnjarcima. 

Istaknula je isto tako da tom prugom osim školske djece rijetko tko koristi uslugu javnog željezničkog prijevoza jer je dotrajala i brzina joj je spuštena na nekim dijelovima na 16 km na sat. 

Zamjenica županice najavila je i da bi projekt rekonstrukcije prve faze od Karlovca do Ozlja počeo iduće godine, a nakon što se projektira dio prema Bubnjarcima krenuo bi i nastavak sanacije pruge prema slovenskoj granici. 

Izdvojeno


Reci što misliš!